CFG چیست ؟

CFG مخفف و کوتاه شده کلمه Config می باشد که معنی آن در لغت یعنی (پیکربندی) می باشد . CFG یک سری کدها میباشند که ما برای سرعت بیشتر در بارگزاری آن ها و گاهی وقت ها نیز به دلیل حجم و تعداد زیاد این تنظیمات آن ها را در یک فایل نوت پد نوشته و با فرمت .cfg ذخیره میکنیم . هر شخص برای خود یک تنظیمات خاص مانند  بهبود لنتسی ، سرعت موس ، شوتینگ ، کیفت تصویر ، Zoom و . دارد که آن را با نام یا لقب خود در مسابقات و تورمنت های رسمی بازی کانتر استفاده میکنند که از مشهور ترین افراد این عرصه میتوان به Heaton. Markellof . ReVeNGeR که تنظیمات این افراد به شدت در میان گیمر ها طرفدار دارد اشاره کرد.

انواع CFG

CFG  نیز انواع مختلفی دارد که به دست های زیر تقسم میشوند.

CFG aim:این نوع CFG که با استفاده از کد ها و تنظیمات خاص که در فایل آن وجود دارد باعث میشود شما بتوانید راحت تر به سمت سر یا به اصطلاح گیمر ها به سمت هد  هدف خود شلیک کنید.

CFG Norecoil:این نوع CFG با استفاده از کد ها و تنظیمات خاص که در فایل آن وجود دارد باعث میشود که لگد و لرزش اسلحه شما کمتر شود و شما بتوانید به صورت دقیق تر به هدف شلیک کنید.

البته CFG های Noalias و Head shot و Full aim نیز وجود دارد که با توجه به سبک بازی شما میتوانید از آن ها استفاده کنید.

چگونه CFG بسازیم

شما میتواید با استفاده از برنامه CFG Maker کانفیگ مخصوص خودتان بسازید همچنین  شما میتوانید با استفاده از Notepad نیز یک فایل CFG بسازید که این روش مقدار سخت و نیاز به کمی تخصص دارید البته شما میتوانید با Notepad کانفینگ های افراد معروف را تغییر دهید و در برخی تنظیمات مانند سرعت موس تنظیمات کیبورد آن را به سبک و تنظیمات خود برگردانید که به این کار Edit نیز میگویند.

 

بازی ,تنظیمات ,استفاده ,فایل ,میتوانید ,صورت ,وارد کنید ,وجود دارد ,فولدر بازی ,کرده باشید ,باعث میشود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بترا computer کسب و کار همیشه بیا مطالب پزشکی وبلاگ شخصی برهان ابن الدین حمیدی تتلووووووووو